Libertate

                Supravietuirea perusilor

      Foarte multi dintre noi sunt speriati sau nu vor sa se gandeasca la simplul fapt ca i-am putea lasa singuri pe prietenii nostrii cat noi suntem undeva la mare sau la munte ,chiar si pentru o singura zi.
YMQGCAJ9F2NCCA7J3P8ZCA5997NWCAWZZZONCACR47SOCAF17EH1CA3YCOH9CA9NED88CACR45LRCAAS9C7PCA4M0FZVCACBX7K2CA7BGPXZCAICF5GECA3JGIDNCAEA5PB9CAL2AV8SCAPFVR5C       Ei bine tin sa va spun ca multi perusi supravietuiesc 3 zile daca ii lasati afara sau daca scapa din greseala . Nimeni nu stie ce mananca sau ce ii fac sa supravietuiasca atat de mult timp ,dar o fac chiar si fara mancare si apa.Va dati seama ca daca ii lasati doua zile in colivie si nu le schimbati apa sau mancarea pentru ca sunteti plecat ,ei tot rezista si daca termina semintele ,ori o sa scurme in rezerva de mancare pana dau de alte seminte ,ori o sa le manance coaja ,deci oricum supravietuiesc si sa nu-mi spuneti ca nu ati uitat niciodata sa le schimbati apa. Am plecat anul asta deja de 3 ori si i- am lasat singuri si cand m-am intors erau perfect sanatosi (timp de 2 zile am fost plecata),de aceea eu nu imi m-ai fac griji.
         Trebuie sa ii lasati putin singuri din cand in cand si momentul in care plecati timp de o noapte undeva este momentul potrivit.

Leave a comment